你應該係壇星吧
~tcc~ 發表於 3-2-2012 11:35 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不是 小X- -
45
leungyl 發表於 3-2-2012 23:33 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
睇黎你都用左好多錢
佢聽日再升10% 我hihi
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 23:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我本身都係以升10%為標準
大家安0.0
都係第一次聽呢個名
~tcc~ 發表於 3-2-2012 23:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
死亡筆記+M記=死亡M記(?)
又咁早..
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 23:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你真係神...仲係度-.-
回復 70593# ShiNG_SeR
我聽日盡量100%@@
回復ShiNG_SeR
我聽日盡量100%@@
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我打算慢返0.2秒:lol
死亡筆記+M記=死亡M記(?)
leungyl 發表於 3-2-2012 23:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
右下角果幅好正:lol
睇黎你都用左好多錢
小湊 發表於 3-2-2012 23:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
一共用左0HKD