大家安0.0
宗-__- 發表於 3-2-2012 11:35 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
禁夜人都走- -
大家安0.0
宗-__- 發表於 3-2-2012 23:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
宗 hi
死亡筆記+M記=死亡M記(?)
leungyl 發表於 3-2-2012 11:36 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好7-.-
睇黎你都用左好多錢
小湊 發表於 3-2-2012 23:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢玩左唔知幾耐-.-
回復 70603# ~tcc~
我朝10朝2係到..
回復ShiNG_SeR
我聽日盡量100%@@
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有可能嗎-.-?
我先去訓喇 手都痛埋...
星期日幾點有人 我早上黎12:00走
回復 70611# sohoipan2009
我明天下午係到.多數晚上
宗 hi
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 23:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你好啊:D