4個半鐘1000帖 ;P
聽日4點就2000帖吧 then95%~
唔定
〝細wIN_ 發表於 3-2-2012 23:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你好似少左黎呢度
你點知佢咩都睇
~tcc~ 發表於 3-2-2012 23:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢自己講:$
回復 70696# 宗-__-
我無耐性
回復 70681# 宗-__-
咁岩姐...
回復 70694# 〝細wIN_
我最早都5點半
4個半鐘1000帖
聽日4點就2000帖吧 then95%~
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你係得至好唔好比我係頭版見到你;P
我打算散插,應該可以1-20%
~tcc~ 發表於 3-2-2012 23:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我10%是極限吧
回復 70688# ShiNG_SeR
我今日7點上水都10%= =
回復宗-__-
咁岩姐...
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 23:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁多巧合-.-