12:00前訓 好累
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我仲要去做家務-.-
回復 70717# ShiNG_SeR
haha 星期日要camp camp實比你玩過 都係camp前完左任先
回復 70727# ShiNG_SeR
咁夜都要- -?
幾點ON?
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 23:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
下午4:00 -.-
回復 70726# sohoipan2009
4點先on 聽日樂理考試3
回復ShiNG_SeR
咁夜都要- -?
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係呀 =[
一日都成千幾分都幾係野- -
你成日遲訓早起- -
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 23:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
日日訓得4H..
見到自己icon就好想大聲說
麻友
下午4:00 -.-
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 11:48 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
so sad so late la me:curse: