回復ShiNG_SeR
haha 星期日要camp camp實比你玩過 都係camp前完左任先
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔好比咁大壓力自己:lol
回復sohoipan2009
4點先on 聽日樂理考試3
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
OK WAIT YOU
見到自己icon就好想大聲說
麻友
jimmg12 發表於 3-2-2012 11:49 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
就完任喇~~
日日訓得4H..
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 23:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔係呀 -.-訓耐d啦
OK WAIT YOU
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 11:49 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
ok thz星期日9點ok? 1點要番學去camp了
回復 70725# ShiNG_SeR
有冇FB?
回復 70737# ShiNG_SeR
camp緊tcc同小x已過我
ok thz星期日9點ok? 1點要番學去camp了
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
OK!!
回復 70732# ShiNG_SeR
丫媽叫- -?
就完任喇~~
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
1萬帖??