夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:24:01

緊係會-.-
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 11:23 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


   唔識ma;P

ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 23:24:03

其實USA SONG個節目個主持唔好...
刺客先生 發表於 3-2-2012 23:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
邊個做主持:lol

sohoipan2009 發表於 3-2-2012 23:24:20

右下角不是有個閃閃下的東西嗎._.?
釗好玩 發表於 3-2-2012 23:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    乜唔係有USA SONG的嗎?

ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 23:24:25

唔識ma
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
未聽過電台-.-?

夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:24:27

原來釗仔把聲係咁;P

夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:24:39

邊個做主持
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 11:24 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


   rainie

ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 23:24:40

乜唔係有USA SONG的嗎?
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 23:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔係e加:lol

夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:24:52

唔係e加
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 11:24 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


   釗仔之前係usa

刺客先生 發表於 3-2-2012 23:24:53

邊個做主持
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 23:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
35識7的... 好似新人黎

ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 23:24:55

原來釗仔把聲係咁
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
幾好聽呀:lol
頁: 7039 7040 7041 7042 7043 7044 7045 7046 7047 7048 [7049] 7050 7051 7052 7053 7054 7055 7056 7057 7058
查看完整版本: 樂古最多人/最多女/最多錢/最潮/最好/最屈機/最霸氣吹水帖