緊係會-.-
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 11:23 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔識ma;P
其實USA SONG個節目個主持唔好...
刺客先生 發表於 3-2-2012 23:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
邊個做主持:lol
右下角不是有個閃閃下的東西嗎._.?
釗好玩 發表於 3-2-2012 23:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
乜唔係有USA SONG的嗎?
唔識ma
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
未聽過電台-.-?
原來釗仔把聲係咁;P
邊個做主持
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 11:24 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
rainie
乜唔係有USA SONG的嗎?
sohoipan2009 發表於 3-2-2012 23:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔係e加:lol
唔係e加
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 11:24 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
釗仔之前係usa
邊個做主持
ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 23:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
35識7的... 好似新人黎
原來釗仔把聲係咁
夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
幾好聽呀:lol