唔洗理我地 夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:43
使用道具 舉報
傻仔仲要傻d ~tcc~ 發表於 3-2-2012 23:08
傻仔仲要傻d ~tcc~ 發表於 3-2-2012 11:08 PM
一直冇理 ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 11:08 PM
你所有科都係英? 小湊 發表於 3-2-2012 23:08
唔算太口乾 ~tcc~ 發表於 3-2-2012 23:07
你咁勁你跟到既. ~tcc~ 發表於 3-2-2012 22:43
中文係英就笑了 ~tcc~ 發表於 3-2-2012 23:09
你飲好多水? 小湊 發表於 3-2-2012 23:09
咩學校黎.. 小湊 發表於 3-2-2012 22:43
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 24-6-2026 10:10 , Processed in 0.025107 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.