使用道具 舉報
正常學校 ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 23:09
幾好呀 小湊 發表於 3-2-2012 11:09 PM
no,只係1粒鐘唔飲沒咩野 ~tcc~ 發表於 3-2-2012 23:09
回復 夢儿LOLz WHAT IS THIS?... sohoipan2009 發表於 3-2-2012 11:10 PM
你所有科都係英? 小湊 發表於 3-2-2012 23:08
中文其實我唔得-.- 夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:10
邊個唔係呀... 小湊 發表於 3-2-2012 11:10 PM
一日8杯 夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:09
英文可以就行 小湊 發表於 3-2-2012 11:10 PM
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 24-6-2026 10:10 , Processed in 0.041445 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.