我個間除左中文中史都係英文= = 刺客先生 發表於 3-2-2012 23:10
使用道具 舉報
我地呢d..唔洗搞 都累搵到=] 夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:12
我唔係 夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:10
殘左,但唔累 ~tcc~ 發表於 3-2-2012 11:13 PM
你又係一個英文高手 小湊 發表於 3-2-2012 23:12
no way ar... sohoipan2009 發表於 3-2-2012 11:12 PM
wow shing哥! ~tcc~ 發表於 3-2-2012 23:08
我背痛 夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:13
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 24-6-2026 10:10 , Processed in 0.028796 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.