點解 夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 23:11
拎一分 ;
留個name
使用道具 舉報
自己會飲? 小湊 發表於 3-2-2012 11:12 PM
我都未夠百萬 小湊 發表於 3-2-2012 23:11
我死得... sohoipan2009 發表於 3-2-2012 11:12 PM
我決定放棄追post-.- hi ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 23:13
英文低手 我都頂唔順連通識PE都要英文 刺客先生 發表於 3-2-2012 23:13
佢成日 sohoipan2009 發表於 3-2-2012 23:13
英文水平好多都好高係香港 ~tcc~ 發表於 3-2-2012 11:13 PM
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 24-6-2026 10:10 , Processed in 0.023550 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.