回復 74094# 小湊
咩野邊到做=./=
今晚有80000先算
刺客先生 發表於 4-2-2012 17:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
平時8:00先爆~
EY出來~!
小湊 發表於 4-2-2012 05:02 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
要開ey mode
沒錯
小湊 發表於 4-2-2012 17:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
希望唔好撞牆:lol
有我係度實得
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
小心又封1粒鐘;P
平時8:00先爆~
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 05:02 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
今晚吹到12點~~
回復小湊
akb有冇hk concert?
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 17:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
未有
要開ey mode
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我打算9000帖時開大神mode
回復 74087# 刺客先生
宜+爆ING~