平時8:00先爆~
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 17:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
而家要爆嗎;P
回復ShiNG_SeR
呢個解釋唔到 不過我都係中意android4.0多d 工作管理員又正 ...
joe1359 發表於 4-2-2012 17:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
姐係個系統吸引你姐:lol
希望唔好撞牆
~tcc~ 發表於 4-2-2012 05:02 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
實好痛
希望唔好撞牆
~tcc~ 發表於 4-2-2012 17:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
早就牆左喇
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
睇你點爆先@@
回復 74117# 刺客先生
YEP~
而家要爆嗎
刺客先生 發表於 4-2-2012 05:02 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好吧 一齊
要開ey mode
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我唔識開
回復 74121# 小湊
咁你頭有事嗎
回復 74104# 夢儿LOLz
女咩野:lol?