回覆sohoipan2009
你咁叫得我~緊會睇實你既~
浪跡天涯002 發表於 4-2-2012 16:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
一言為定LO
回復小湊
係呀-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁你仲去-口-?
信不信由你
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 16:57 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你好似轉左簽名?
我好小利是.....
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我仲未拆;P
回復~tcc~
我唔記得晒lu
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
講真我都唔記得左-.-
回復ShiNG_SeR
勁過4s
joe1359 發表於 4-2-2012 04:58 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
4s食電
我仲未拆
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你估有幾多
你好似轉左簽名?
小湊 發表於 4-2-2012 16:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你唔好show簽名會仲快