咁你又岩
小湊 發表於 4-2-2012 16:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
I AM NOT女仔...
回覆ShiNG_SeR
econ都叫文科-.-幾另類~
浪跡天涯002 發表於 4-2-2012 16:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係既我會笑 死佢
回復 73924# ~tcc~
係咩-.-?
回復夢儿LOLz
我地得2班有得讀econ-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 04:53 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁好 不過我炒
回覆小湊
今個星期得曼城同阿記有得睇下之嘛,慢慢等下啦~
紅魔史高斯番左黎勁左好多 ...
浪跡天涯002 發表於 4-2-2012 16:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
過完今個星期 就唔得閒
回復 73947# sohoipan2009
係咩我半信半疑:lol
係既我會笑 死佢
~tcc~ 發表於 4-2-2012 04:53 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
笑你呀媽無牙;P
你都快啦..今日100%
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 16:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你得唔得呀?
回復zenith710
唔覺
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 16:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
尼排冇-.-之前1000個個有
過完今個星期 就唔得閒
小湊 發表於 4-2-2012 04:53 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢唔係退休咩