咁得意既 咩scl- -?
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 16:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咩scl就唔會爆;P 其實先分哂M1 M2 之後睇你選咩科黎分ABC班
回覆 73899# 小湊
紅魔就快同車仔打~
你已經知道要點稱呼我了XD
浪跡天涯002 發表於 4-2-2012 16:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
收到了,天涯哥~:handshake
回復小湊
肥婆都要,我笑死
~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哇 好重呀
佢同你差唔多
小湊 發表於 4-2-2012 04:51 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
多佢200帖咋
回復 73883# 浪跡天涯002
係冇開-.-econ就係文科
回覆 73909# sohoipan2009
55.樓主小弟~
回復 73671# ShiNG_SeR
冇一個係最-.-?
回復 73902# 浪跡天涯002
怪名- -
回復 73892# 小湊
3個幾鐘