kai 3個鐘多我咁多
回復刺客先生
E樣我唔清楚我是末代會考生
godoslaw 發表於 4-2-2012 16:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
初中我個間要精英班至少七成wo= =(仲係有2班精英班)
神手好快 強戰回歸嫁啦
godoslaw 發表於 4-2-2012 16:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
1小時追番3小時既紀錄:lol
不,我要跟你學習呢
~tcc~ 發表於 4-2-2012 04:45 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
頂..你那麼快
回復 73731# godoslaw
咁你理科2班 有冇分精英班
HI夢兒~
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 16:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你就係呢到既樓主吧(直視
順手加埋我名丫唔該~~
點可以咁架
小湊 發表於 4-2-2012 16:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
知泥做咩...
kai 3個鐘多我咁多
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 16:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
因為我快瘋癲了
回復夢儿LOLz
U ARE LATE...
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 04:45 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢地過我吧- -
不,我要跟你學習呢
~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不要學了 你都快畢業了