咁我唔再問了
小湊 發表於 4-2-2012 16:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你明就好~:lol
唔信我=[
godoslaw 發表於 4-2-2012 16:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔肯定姐..
呢個帖開左之後已經影響曬發帖排行了=.=
浪跡天涯002 發表於 4-2-2012 16:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都覺...
未餓嘛~.~
浪跡天涯002 發表於 4-2-2012 16:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
要餓先去搵野食?
呢個我知 但講真高中M1 M2班搞到好似精英班咁= =
刺客先生 發表於 4-2-2012 16:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
終於搵到個識得既人~
出街了 今晚食埋飯先返
godoslaw 發表於 4-2-2012 16:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好啦一路好走
出街了 今晚食埋飯先返
godoslaw 發表於 4-2-2012 16:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好走了
終於搵到個識得既人~
浪跡天涯002 發表於 4-2-2012 16:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係同道中人:L
回覆 73760# 小湊
我都懶落街~.~好眼訓嘛
你明就好~
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 16:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係邊度DOWN?