回復~tcc~
要你陪我...
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 16:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我係度好耐了
所以好易見唔到佢.
~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好快就消失左:)
回復小湊
no no no 冇咁貴
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁1600?
55分-65分
godoslaw 發表於 4-2-2012 16:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
小心勁過頭勁到沒朋友:lol
回復小湊
我用BT DOWN緊片睇
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 16:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咩片0A0?
回復 73716# godoslaw
我果間精英班先有e個成績(60分以上)
好快就消失左
godoslaw 發表於 4-2-2012 16:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
全靠你通力合作:handshake
回復小湊
我都係=[
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好似係度玩單機
回復 73719# 小湊
接近啦 不過未中
回復godoslaw
我果間精英班先有e個成績(60分以上)
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
band2/3?