回復 73601# 小湊
你估下:lol
回復6c03
sosad 我下星期起要早返=[
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
真係太可惜了=]
你想怎樣~
小湊 發表於 4-2-2012 16:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
放心我唔會強姦戰俘;P
放心我唔會強姦戰俘
godoslaw 發表於 4-2-2012 16:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呢句超正;P
回復小湊
你估下
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
搞事姐--乜都我估
55 佢宜家死雞頂飯蓋
~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係呀頂緊XD
回復 73607# godoslaw
精英!!!
係呀頂緊XD
godoslaw 發表於 4-2-2012 16:26 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
死唔死係時間問題:lol
回復 73613# ~tcc~
老啦 回帖回得咁q慢
放心我唔會強姦戰俘
godoslaw 發表於 4-2-2012 16:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我先唔會出賣色相