一般般啦個成績...
~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
但係已經算幾好嫁啦;P
想見AKB對吧
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都想睇:lol
想見AKB對吧
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁你都知:o
回復 73524# godoslaw
wa 入得精英班
呢句已經準備比天收
~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都知遲早死
回覆 73535# 小湊
岩岩食左杯面,都未肚餓~還好
但係已經算幾好嫁啦
godoslaw 發表於 4-2-2012 16:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
嗯..我中三都沒你咁好
回復小湊
無法執行
~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
點解
回復 73552# 浪跡天涯002
係咩?那就太好了
回復 73540# godoslaw
係呀 大少少啦
升唔到真係唔知有咩用