回復~tcc~
佢地好似成日黎hk
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
55 日本好多女星好多都黎過
回復 73572# 小湊
係演唱會
你投降就可以了
godoslaw 發表於 4-2-2012 16:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呢句好正wow~
嗯..我中三都沒你咁好
~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
@_@ 因為 大把人低過我;P
你投降就可以了
godoslaw 發表於 4-2-2012 16:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我投降了
回復 73573# 6c03
辛苦晒你-.-
回復小湊
係演唱會
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:21 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
入場費幾多
回復小湊
係演唱會
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:21 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你講咩野演唱會?
回復godoslaw
係呀 大少少啦
升唔到真係唔知有咩用
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
升唔到就真係冇乜用了==