回復 73549# 〝細wIN_
世事都比我看透:lol
回復小湊
一個字 懶
~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
懶 真是好字
好喇 可以轉話題嗎
小湊 發表於 4-2-2012 16:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你投降就可以了
http://lh4.ggpht.com/_33daolQNtPk/TQ2ngHLKzAI/AAAAAAAAIJQ/M4LahyYmhTY/s800/39808.jpg
好 一陣返
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 16:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好 再見了
回復 73566# ~tcc~
佢地好似成日黎hk
回復小湊
上個月見左
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
演唱智?
回復6c03
sosad 仲有45min 加油
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
陣間答車訓陣先 好難頂
你投降就可以了
godoslaw 發表於 4-2-2012 16:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係我就會gg
回復小湊
不,正常得很呢
~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你也差不多了
回復godoslaw
wa 入得精英班
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我中二至中三都唔係精英班;P