ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:09:07

咁去外國讀未仲好?
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 16:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif去日本讀 我估同去澳洲 紐西蘭洗費差唔多

~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:09:13

點先服
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 16:05 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你諗下{:14_707:}

~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:09:26

去日本讀 我估同去澳洲 紐西蘭洗費差唔多
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁貴-.-''

小湊 發表於 4-2-2012 16:09:47

絕對合理
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 16:06 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    沒有再可改的地方

~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:09:56

日文同韓文都好易學

都係拼音黎
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

韓文都易學-.-?

ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:09:59

脫節了
6c03 發表於 4-2-2012 15:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
放學未:lol

~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:10:15

你仲快
zenith710 發表於 4-2-2012 16:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
而家專登慢番~

〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 16:10:19

去日本讀 我估同去澳洲 紐西蘭洗費差唔多
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有冇咁勁.....

godoslaw 發表於 4-2-2012 16:10:23

佢都未夠班啦
~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
要學越前講   你仲未夠班呀;P

ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:10:29

韓文都易學-.-?
~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
日文韓文都易學-.-
頁: 7336 7337 7338 7339 7340 7341 7342 7343 7344 7345 [7346] 7347 7348 7349 7350 7351 7352 7353 7354 7355
查看完整版本: 樂古最多人/最多女/最多錢/最潮/最好/最屈機/最霸氣吹水帖