不 由紀>麻友友>tcc
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不
tcc
>麻友友>由紀
你回左=玩左
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢有玩咩:lol
高級文憑
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 15:57 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
現在知道了
我中3果陣入唔到理科班=[
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 15:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我理論上乜科都入到--
唔好咩
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有咩好-.- 日本洗費又貴
回復 73386# godoslaw
佢係到扮晒野唉
沒證據就別想抽我水吧
godoslaw 發表於 4-2-2012 15:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
改口供 唔公平呀
回復 73392# ShiNG_SeR
55 我都覺
回復godoslaw
佢係到扮晒野唉
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咪係囉;P
回復 73381# 小湊
吹到係強制;P