D 係正常
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 15:57 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
但係我冇溫過去考;P
HD又是什麼
小湊 發表於 4-2-2012 15:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
高級文憑
我當然好野
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好野啦 輸左唔認數
冇證據唔好屈我機喎
godoslaw 發表於 4-2-2012 15:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都想咁講..
回復〝細wIN_
去日本讀書?
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 15:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔好咩
那你想點
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:57 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
麻友友>由紀>TCC?
回復 73369# 〝細wIN_
我沒玩過點輸.
佢屋企好有錢?
小湊 發表於 4-2-2012 15:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
算算地係 中產
工程好多咩?
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
入職已過萬:lol
反屈機大法
godoslaw 發表於 4-2-2012 15:57 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
又多個壞人!