~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:47:11

在這裡 應該是了
小湊 發表於 4-2-2012 15:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
這裡的確佢最熟

~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:47:23

由紀>麻友>tcc
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哦;P

ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 15:47:24

回復 73271# ~tcc~
我見到 笑左;P

ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 15:47:36

回復 73273# ~tcc~
我估你75%

〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:47:40

回復〝細wIN_
唔好啦-.-'''
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔好咩姐 講啦:@

godoslaw 發表於 4-2-2012 15:47:42

要你打果篇文係中文 問題都中文??
定係冇問題-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 15:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

問題都係中文呀==d格式都係用中文講-0-

〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:47:59

akb入面既內幕野你唔會知
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
例如呢;P

小湊 發表於 4-2-2012 15:48:07

這裡的確佢最熟
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    不能再同意更多

小湊 發表於 4-2-2012 15:48:19

唔好咩姐 講啦
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    咪係 講

ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 15:48:27

可能吧~香港正正需要資訊科技從業員
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
香港好多資訊科技從業員 啦-.-
頁: 7317 7318 7319 7320 7321 7322 7323 7324 7325 7326 [7327] 7328 7329 7330 7331 7332 7333 7334 7335 7336
查看完整版本: 樂古最多人/最多女/最多錢/最潮/最好/最屈機/最霸氣吹水帖