那是一定有人比你強
小湊 發表於 4-2-2012 15:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
那一定的 除非我最早認識akb
回復 73255# 小湊
不,是我建議佢的
不,有人比你更嫩
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
在說誰
回復 73245# ~tcc~
未呀-.- 仲差1百帖
akb
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我留意得多:lol
那一定的 除非我最早認識akb
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
akb入面既內幕野你唔會知:lol
回復小湊
不,是我建議佢的
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁你一定收左好錢
挽緊A_睇...
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 14:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
brian 你....;P
回復 73261# 〝細wIN_
我知你好 熟添~
那一定的 除非我最早認識akb
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
在這裡 應該是了