我朋友很多 過萬
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
香港?
香港好多資訊科技從業員 啦-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 15:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咩呀==我之前睇tvb新聞佢話香港仲缺乏既
好都過無
小湊 發表於 4-2-2012 15:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔明你講咩
咁你都加油
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 15:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哥哥都加油
HAHA你明白的~
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 15:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我唔明白wo :lol
講大話!
小湊 發表於 4-2-2012 15:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
請提供證據;P
哈 TC最後
小湊 發表於 4-2-2012 15:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你想這樣?
由紀>tcc>麻友
多謝晒shing兄
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
fighting :lol
http://www.youtube.com/watch?v=5M69TE1yzt4&ob=av2n
好聽a_a
你岩岩先講完.
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
講完咩