係邊個#?
~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔話你知
回復zenith710
佢就過我
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 15:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
6000幾,真係快-.-
好吧 我是好人
~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁你都認
好了 交了申請表哪可能沒參加
小湊 發表於 4-2-2012 16:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我沒交過:lol
好吧!就決定
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 16:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不錯吧XD
哦 (無奈中
~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哈哈 問你服未
4點啦wo,夢兒呢
因為這是事實
~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好吧
半工讀好辛苦~~
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁一係問屋企人拎錢
6000幾,真係快-.-
zenith710 發表於 4-2-2012 16:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔係正常既加速..