我幫唔到你,你自理
~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哇 你叫我諗你又幫唔到我
要學越前講 你仲未夠班呀
godoslaw 發表於 4-2-2012 16:10 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
講得太好啦:lol
係咩-.-我只係覺我前者易d
~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:10 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我覺得後者易d :lol
你可以問下出外升學服務果d
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你問過?
哇 你叫我諗你又幫唔到我
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 16:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁你唔知先要估:(
我都係得2班@@我其他科都唔差丫嗎
godoslaw 發表於 4-2-2012 16:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我平均分岩岩合格=[
我有危機=[
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:04 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
speed up~
你之前1日1000都得:lol
我覺得後者易d
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係咩?唔怪得知你咁喜歡:lol
speed up~
你之前1日1000都得
zenith710 發表於 4-2-2012 16:12 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我而家1日1000正是