我幫唔到你,你自理 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:11
使用道具 舉報
要學越前講 你仲未夠班呀 godoslaw 發表於 4-2-2012 16:10
係咩-.-我只係覺我前者易d ~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:10
你可以問下出外升學服務果d ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:11
哇 你叫我諗你又幫唔到我 〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 16:11
我都係得2班@@ 我其他科都唔差丫嗎 godoslaw 發表於 4-2-2012 16:11
我有危機=[ ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:04
我覺得後者易d ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:11
speed up~ 你之前1日1000都得 zenith710 發表於 4-2-2012 16:12
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 05:50 , Processed in 0.083879 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.