找回密碼
 註冊
[日本手機遊戲APPS下載] 手機遊戲專區 熱門短片

型男索女 
樓主: sohoipan2009

樂古最多人/最多女/最多錢/最潮/最好/最屈機/最霸氣吹水帖

   火... [複製鏈接]
發表於 4-2-2012 16:09:07 | 顯示全部樓層
咁去外國讀未仲好?
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 16:07
去日本讀 我估同去澳洲 紐西蘭洗費差唔多
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 16:09:13 | 顯示全部樓層
點先服
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 16:05

你諗下
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 16:09:26 | 顯示全部樓層
去日本讀 我估同去澳洲 紐西蘭洗費差唔多
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:09

咁貴-.-''
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 16:09:47 | 顯示全部樓層
絕對合理
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 16:06



    沒有再可改的地方
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 16:09:56 | 顯示全部樓層
日文同韓文都好易學

都係拼音黎
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:07


韓文都易學-.-?
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 16:09:59 | 顯示全部樓層
脫節了
6c03 發表於 4-2-2012 15:09

放學未:lol
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 16:10:15 | 顯示全部樓層
你仲快
zenith710 發表於 4-2-2012 16:07

而家專登慢番~
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 16:10:19 | 顯示全部樓層
去日本讀 我估同去澳洲 紐西蘭洗費差唔多
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:09

有冇咁勁.....
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 16:10:23 | 顯示全部樓層
佢都未夠班啦
~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:02

要學越前講   你仲未夠班呀;P
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 16:10:29 | 顯示全部樓層
韓文都易學-.-?
~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:09

日文韓文都易學-.-
回復 支持 反對

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖

GMT+8, 27-6-2026 05:50 , Processed in 0.050632 second(s), 4 queries , Redis On.

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2025 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表