咁去外國讀未仲好? 〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 16:07
使用道具 舉報
點先服 〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 16:05
去日本讀 我估同去澳洲 紐西蘭洗費差唔多 ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:09
絕對合理 〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 16:06
日文同韓文都好易學 都係拼音黎 ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:07
脫節了 6c03 發表於 4-2-2012 15:09
你仲快 zenith710 發表於 4-2-2012 16:07
佢都未夠班啦 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:02
韓文都易學-.-? ~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:09
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 05:50 , Processed in 0.050632 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.