絕對是 〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 16:11
使用道具 舉報
哼 你死梗呀 小湊 發表於 4-2-2012 16:14
乜野都無? 小湊 發表於 4-2-2012 16:13
咁你唔知先要估 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:12
回復 ~tcc~ 有d韓文係同中文/英文差唔多發音 ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:14
我估計o既姐 ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:13
好悶阿。 小湊 發表於 4-2-2012 16:14
我就係唔到估先問 〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 16:14
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 06:54 , Processed in 0.045898 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.