~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:10:29

放學未
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
星期六要返學-.-''

〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 16:10:34

你諗下
~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
諗唔出

ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:10:47

咁貴-.-''
~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
冇計 日本野貴

~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:10:48

日文韓文都易學-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:10 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係咩-.-我只係覺我前者易d

godoslaw 發表於 4-2-2012 16:11:01

我得數學成績好 但佢要睇整體成績-.-

我間學校得2班理科班=[
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

我都係得2班@@我其他科都唔差丫嗎;P

~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:11:07

冇計 日本野貴
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:10 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
核幅射添:funk:

〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 16:11:24

沒有再可改的地方
小湊 發表於 4-2-2012 16:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
絕對是

~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:11:25

諗唔出
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 16:10 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我幫唔到你,你自理

ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:11:30

有冇咁勁.....
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 16:10 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你可以問下出外升學服務果d

godoslaw 發表於 4-2-2012 16:11:38

一定會比我搵到
小湊 發表於 4-2-2012 16:04 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

你一定搵唔到既;P
頁: 7337 7338 7339 7340 7341 7342 7343 7344 7345 7346 [7347] 7348 7349 7350 7351 7352 7353 7354 7355 7356
查看完整版本: 樂古最多人/最多女/最多錢/最潮/最好/最屈機/最霸氣吹水帖