回復godoslaw
我中學咁多年d平均分都係40~53以內
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我好似55-65 喎
咁你呢@@?
zenith710 發表於 4-2-2012 16:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
見人見智啦:lol
回復 73586# godoslaw
拎張副學士去搵工都唔知搵到咩
真係幾滿足嫁 一科數學拉高我平均分
godoslaw 發表於 4-2-2012 16:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁的確幾爽既-.-
回復 73587# ~tcc~
係架-.- 我老啦
我好似55-65 喎
godoslaw 發表於 4-2-2012 16:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
分差都幾大下
回復~tcc~
係架-.- 我老啦
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你未老嫁><
回復 73593# 6c03
sosad 我下星期起要早返=[
回復 73596# zenith710
理科
回復~tcc~
緊係少女時代
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
yup~