回復joe1359
我想知佢有冇得插usb~.~
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:30 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都想知;P
回復小湊
6xx 係山頂位
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:29 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
駛唔駛15XX?
回復 73150# ~tcc~
爆陣先~
回復 73661# zenith710
全部都鐘意:lol
回復~tcc~
星期日要早訓-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:31 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
11點訓差唔多
勁過你既係精英中的精英
~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:30 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
果d平均分 70以上 屈我機:'(
回復~tcc~
爆陣先~
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 16:31 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好啦@@ 睇你solo
回復~tcc~
一時時啦==要睇中文英文卷考成點==
godoslaw 發表於 4-2-2012 16:28 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
同我差唔多~
你點知既-.-
~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:27 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
tcc真是個高材生哦!:lol
回復 73666# godoslaw
真係講粗口 成4皮一年