回復6c03
辛苦晒你-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:21 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你發帖都好辛苦=]
我而家1日1000正是
~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:12 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
都係5夠ey勁架la:lol
係我就會gg
~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢一早就要gg了--
@_@ 因為 大把人低過我
godoslaw 發表於 4-2-2012 16:21 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
所以你心靈得到少少滿足:lol
呢句好正wow~
~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:21 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
真係幾正嫁;P
回復 73576# godoslaw
我中學咁多年d平均分都係40~53以內
回復 73582# ShiNG_SeR
重要頂多三星期先唔使咁早番
我投降了
小湊 發表於 4-2-2012 16:21 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
戰敗國小湊 ;P
回復 73577# ~tcc~
好多咩-.-我淨係知akb成日黎
我平均分岩岩合格=[
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:12 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
godoslaw 佢咩得2班?.?