小心勁過頭勁到沒朋友
~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我朋友多的是:lol
終於7字頭了
回復小湊
接近啦 不過未中
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
--15 16 18都估曬
唔係17掛
回復godoslaw
我果間精英班先有e個成績(60分以上)
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我果間要65以上先有機會= =
我朋友多的是
godoslaw 發表於 4-2-2012 16:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係咪真嫁:lol
終於7字頭了
~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有無咁快呀
點解唔自己去買?
小湊 發表於 4-2-2012 16:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
未餓嘛~.~
回復 73721# 小湊
好難講...
全靠你通力合作
~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你都好合作呀:handshake
我果間要65以上先有機會= =
godoslaw 發表於 4-2-2012 16:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你地講初中定高中?