呢d未叫神手囉.
~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
邊夠你勁
回復ShiNG_SeR
四點九-3-
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 16:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
終於回來~
回覆 73779# ~tcc~
正常,吹水都好費神的~
回復 73792# 夢儿LOLz
佢6個鐘都有-.-
回復 73729# 小湊
高於1600 小於1700
回復小湊
SECRET LA...
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 16:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
點可以咁架
我地又少左個神手
~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
神手好快 強戰回歸嫁啦;P
回復 73796# 夢儿LOLz
U ARE LATE...
邊夠你勁
小湊 發表於 4-2-2012 16:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不,我要跟你學習呢
回復 73800# ~tcc~
頂 7成了?