o so sad
godoslaw 發表於 4-2-2012 16:33 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
想搵都搵唔番:lol
回復 73688# godoslaw
吓原來咁貴...==
回復godoslaw
係我心目中係精英
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:30 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁偉大;P
我平時冇12點都5訓,好想早d訓
zenith710 發表於 4-2-2012 16:33 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-.- 飲牛奶吧
回復 72982# 小湊
我都係=[
果d平均分 70以上 屈我機
godoslaw 發表於 4-2-2012 16:31 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁你平均分幾多?
回復 73690# 小湊
我用BT DOWN緊片睇
想搵都搵唔番
~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:33 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係呀 回帖速度咁高:lol
回復 73699# godoslaw
佢一向咁偉大..
回復小湊
唔係
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:33 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁1800?