ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:46:20

回復 73781# joe1359
有用lor-.-

浪跡天涯002 發表於 4-2-2012 16:46:24

回覆godoslaw
咁你理科2班 有冇分精英班
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    我學校反而得商管班係精英~

夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 16:46:26

唔得!今日要完任

~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:46:27

回復 73813# sohoipan2009
佢太多事了

godoslaw 發表於 4-2-2012 16:46:30

回復godoslaw
咁你理科2班 有冇分精英班
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

都叫有分既==我讀果班唔係精英囉--

小湊 發表於 4-2-2012 16:46:35

回復小湊
高於1600 小於1700
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    1670?

夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 16:46:41

你就係呢到既樓主吧(直視

順手加埋我名丫唔該~~
浪跡天涯002 發表於 4-2-2012 04:46 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    我都係第一次見你@@

ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:46:44

回復 73783# 夢儿LOLz
咁晏先返到=.=

~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:46:48

回復 73819# 夢儿LOLz
你完到任我送多1000樂點比你(今日內

小湊 發表於 4-2-2012 16:46:49

回覆小湊


    咁早訓唔著,同埋等等九點要睇英超~
浪跡天涯002 發表於 4-2-2012 16:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    今日無咩好隊睇
頁: 7371 7372 7373 7374 7375 7376 7377 7378 7379 7380 [7381] 7382 7383 7384 7385 7386 7387 7388 7389 7390
查看完整版本: 樂古最多人/最多女/最多錢/最潮/最好/最屈機/最霸氣吹水帖