回復 73781# joe1359
有用lor-.-
回覆godoslaw
咁你理科2班 有冇分精英班
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我學校反而得商管班係精英~
唔得!今日要完任
回復 73813# sohoipan2009
佢太多事了
回復godoslaw
咁你理科2班 有冇分精英班
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
都叫有分既==我讀果班唔係精英囉--
回復小湊
高於1600 小於1700
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
1670?
你就係呢到既樓主吧(直視
順手加埋我名丫唔該~~
浪跡天涯002 發表於 4-2-2012 04:46 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都係第一次見你@@
回復 73783# 夢儿LOLz
咁晏先返到=.=
回復 73819# 夢儿LOLz
你完到任我送多1000樂點比你(今日內
回覆小湊
咁早訓唔著,同埋等等九點要睇英超~
浪跡天涯002 發表於 4-2-2012 16:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
今日無咩好隊睇