回復 godoslaw 我中學咁多年d平均分都係40~53以內 ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:22
使用道具 舉報
咁你呢@@? zenith710 發表於 4-2-2012 16:23
真係幾滿足嫁 一科數學拉高我平均分 godoslaw 發表於 4-2-2012 16:23
我好似55-65 喎 godoslaw 發表於 4-2-2012 16:24
回復 ~tcc~ 係架-.- 我老啦 ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:24
回復 ~tcc~ 緊係少女時代 ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:23
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 08:00 , Processed in 0.027641 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.