回復 ~tcc~ 下星期真係 ~.~ ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:27
使用道具 舉報
咁的確幾爽既-.- ~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:24
回復 ~tcc~ 讀書 ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:27
回復 小湊 提示 我坐block15 ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:27
我中文 英文 長期差d唔合格-- godoslaw 發表於 4-2-2012 16:27
回復 ~tcc~ 我老啦 手腳冇你地d後生咁快手 ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:28
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 08:06 , Processed in 0.042002 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.