回覆 73939# ~tcc~
其實佢番黎係岩岩好救到紅魔-.-
反觀大帝亨利番去阿記,除左入左一球外冇乜起色
維拉搵左美國銀河隊既羅比堅尼又係勁
I AM NOT女仔...
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 16:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我早知道了
回復 73932# joe1359
引用慢呀嘛 :lol
e加考慮緊出咩機好
回復 73913# 浪跡天涯002
大佬要多D關照小弟~:handshake
55分-65分
godoslaw 發表於 4-2-2012 16:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
me too:dizzy:
回復zenith710
我icon果個
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我完左任先睇~
尼排冇-.-之前1000個個有
zenith710 發表於 4-2-2012 04:53 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
講緊10000帖任:L
可惡
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 16:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
追呀~!
me too
zenith710 發表於 4-2-2012 04:54 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
都好呀 有6成
回覆 73951# 小湊
因為要番學?