講緊10000帖任
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 16:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
1000任果d都完晒:lol
佢唔係退休咩
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 16:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
邊個
我早知道了
小湊 發表於 4-2-2012 16:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁你又問...
回復 73940# 刺客先生
我果間文科先有得讀econ
追呀~!
小湊 發表於 4-2-2012 04:54 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我今日不爆就打死自己
回覆 73960# sohoipan2009
你咁叫得我~緊會睇實你既~
1000任果d都完晒
~tcc~ 發表於 4-2-2012 16:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
邊個未完
回復 73941# 浪跡天涯002
係文科先有得讀-.-
都好呀 有6成
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 16:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
小湊比我仲多帖
今日要上1500