回復 74764# 小湊
差得多了
講埋呢2隻字啦..
~tcc~ 發表於 4-2-2012 05:43 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你真笨 get唔到:lol
4月出s3 信不信睇你@@
joe1359 發表於 4-2-2012 17:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
等 SONY xperia S 出OAO~
我是醒。。。
小湊 發表於 4-2-2012 17:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
醒目?
型過你小小
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 05:43 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢咁7;P
你是醒吧
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你點知架
回復 74713# joe1359
note升左4.0做唔到??
你可以收下
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你想佢收咩:lol
我真係唔知= = 我又冇讀Econ...
刺客先生 發表於 4-2-2012 05:43 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
升得多既話 就少人買中國野