15分鐘後6點了
~tcc~ 發表於 4-2-2012 05:45 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
所以呢
收聲先收到帖
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
發帖要聲?;P
多謝了XD
小湊 發表於 4-2-2012 05:45 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔洗客氣
所以呢
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我出街
黎左一陣有點累
醒目?
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 17:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
沒錯
15分鐘後6點了
~tcc~ 發表於 4-2-2012 17:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
and then?
Bio?
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 17:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我唔中意背名詞...
發帖要聲?
~tcc~ 發表於 4-2-2012 05:45 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔係點出帖
回復小湊
遟D傾~
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 17:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
慢慢走~