你講咩..
~tcc~ 發表於 4-2-2012 05:51 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
打工做商好多錢
佢全能嫁a_a
~tcc~ 發表於 4-2-2012 05:52 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你幾多%
笑點低既人我唔介意的
~tcc~ 發表於 4-2-2012 17:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
笑點低既人會好開心好多
gag mode
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你理解錯誤了
笑點低既人會好開心好多
刺客先生 發表於 4-2-2012 17:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
所以我好傷心
笑點低既人會好開心好多
刺客先生 發表於 4-2-2012 05:52 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不能認同更多
我覺得笑點低既人會笑...
刺客先生 發表於 4-2-2012 17:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔一定 有人會將自己既笑點set到好高 高到連周星馳果d都目無表情
所以我好傷心
~tcc~ 發表於 4-2-2012 05:52 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
回帖唔岩你 你滾;P
你幾多%
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
問黎都沒用:lol
是嗎?
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 17:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
那是當然的吧XD