我好poor
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咪扮野
有沒睇果個簡介?youtube
~tcc~ 發表於 4-2-2012 05:55 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
成日都有廣告
有錢就會買
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
邊個唔係呀
應該叫快D推~!
小湊 發表於 4-2-2012 17:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
推唔推都到,慢慢黎
咪扮野
~tcc~ 發表於 4-2-2012 05:55 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
真係架:lol
佢咁有米實買啦
~tcc~ 發表於 4-2-2012 17:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁又係
回復 74913# 夢儿LOLz
我等緊6000蚊-,-
gs3 同 iPad3 係hk發售就差唔多有得拎6000@@
推唔推都到,慢慢黎
~tcc~ 發表於 4-2-2012 05:56 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好眼訓
成日都有廣告
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
等一陣再禁略過is ok