你1粒鐘後都未玩完
~tcc~ 發表於 4-2-2012 05:59 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔得比你過我
吹咩?
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
吹BB 打喪屍
回復ShiNG_SeR
都係android4.0都應該有番nexus既功能啦
joe1359 發表於 4-2-2012 17:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
除左外型 gs3 應該win
沒錯 哇哈哈
小湊 發表於 4-2-2012 17:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
太自大 太目中無人了
我都諗緊點爬
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 05:59 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佔頁數@@
咁要睇下你咩類型
~tcc~ 發表於 4-2-2012 17:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你果部機幾錢
brian...
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔識~!
比人搶左75000:@
回復~tcc~
你覺得邊部好
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 17:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢唔係講廣東話加上聽得唔清我側邊有電視
有沒睇果個簡介?youtube
~tcc~ 發表於 4-2-2012 17:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
在下用緊 NEUXS